loading...
نوین کلوب
مجیدامینی پیشوا بازدید : 23 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

 

متن آهنگ مرد نقره ای سهیل جامی

فردا قراره که از هم جدا بشیم

همدست من بشی فردا رو میکشیم

ای هم آرزوی من احساس تو کجاست

چیزی بگو به من این لحظه ها طلاست

این بار آخره ما رو به روی هم

من حاضرم بگی تا جونمو بدم

من حاضرم بگی تا جونمو بدم

تازه الان که حرف رفتن رو لبته

قدر اون لحظه ها رو فهمیدم

هنوز اگه بخوای برای موندنت

مثل گذشته جونمو میدم

الان که حرف رفتن رو لبته

قدر اون لحظه ها رو فهمیدم

هنوز اگه بخوای برای موندنت

مثل گذشته جونمو میدم

جرمی نکردمو محکوم میکنی

دستامو از خودت محروم میکنی

ما عاشق همیم پس مشکل از کجاست

ما عاشق همیم این کل ماجراست

تازه الان که حرف رفتن رو لبته

قدر اون لحظه ها رو فهمیدم

هنوز اگه بخوای برای موندنت

مثل گذشته جونمو میدم

الان که حرف رفتن رو لبته

قدر اون لحظه ها رو فهمیدم

هنوز اگه بخوای برای موندنت

مثل گذشته جونمو میدم

 

دانلود موزیک MP3

دانلود موزیک ویدئو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 1,904
  • بازدید کلی : 10,472