loading...
نوین کلوب
مجیدامینی پیشوا بازدید : 25 دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

 

متن آهنگ جدید عماد به نام بیراهه

♪♫♪

دیگه چیزی نمیبینم چشام بازه ولی خوابم

اونی که رفته از پشم واسش یه عمره بیتابم

تو این روزای تنهایی دیگه بدجوری دلتنگم

چقدر سخته بدون تو دارم با غصه میجنگم

بُریدم از همه دنیا چشامو رو همه بستم

تو رفتی سمت بیراهه جدا شد دستت از دستم

چشماتو بستی و رفتی ندیدی تو خودم مُردم

سر پاهام نشد واستم همون لحظه زمین خوردم

♪♫♪

تموم عمرمو بی تو واسه تو زندگی کردم

واسه گرفتن دستات چقدر دیوونگی کردم

صدامو میشنوی برگرد دلم درگیر ماتم شد

از اون وقتی که تو رفتی خوشی از زندگیم کم شد

بُریدم از همه دنیا چشامو رو همه بستم

تو رفتی سمت بیراهه جدا شد دستت از دستم

چشماتو بستی و رفتی ندیدی تو خودم مُردم

سر پاهام نشد واستم همون لحظه زمین خوردم

 

دانلود آهنگ MP3

برچسب ها آهنگ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 2,039
  • بازدید کلی : 10,607