loading...
نوین کلوب
مجیدامینی پیشوا بازدید : 46 شنبه 23 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

 

متن آهنگ جدید شاهکار بینش پژوه به نام ای جان دلم

♪♫♪

از کنج لبت دلم عسل میخواهد

یک بوسه و بعد از آن بغل میخواهد

کبریت لبت بهشت بی نامیتم

گر مزرعت مرد عمل میخواد

آن حلال گیسویت ای جان دلم جان دلم جان دلم

آن کمان ابروی تو ای جان دلم جان دلم جان دلم

آن نگاه زیبای تو ای جان دلم جان دلم جان دلم

آن چشم فریبای تو ای جان دلم جان دلم جان دلم

♪♫♪

من عاشقم و عاشق سرسخت توام

بی تابم و بیچاره و بدبخت توام

هی توبه و هی توبه و هر بار شکست

هر بار شکست و باز در تخت توام

آن حلال گیسویت ای جان دلم جان دلم جان دلم

آن کمان ابروی تو ای جان دلم جان دلم جان دلم

آن نگاه زیبای تو ای جان دلم جان دلم جان دلم

آن چشم فریبای تو ای جان دلم جان دلم جان دلم

♪♫♪

از کنج لبت کنج لبت کنج لبت

از دست تو میبوسم تا فرق سرت

میبوسم و میبوسم و میبوسم من

از عشق تو تب دارم و میسوزم من

تب دامن تو پس رود ای وای خدا

هوش از سر هر کس رود ای وای خدا

تا دست تو دور کمرم میپیچد

دین و دلم از دست رود وای خدا

آن حلال گیسویت ای جان دلم جان دلم جان دلم

آن کمان ابروی تو ای جان دلم جان دلم جان دلم

آن نگاه زیبای تو ای جان دلم جان دلم جان دلم

آن چشم فریبای تو ای جان دلم جان دلم جان دلم

 

دانلود آهنگ MP3

برچسب ها آهنگ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 2,015
  • بازدید کلی : 10,583